Інноваційне мислення й інноваційна
діяльність набули надзвичайного значення
для всіх сфер суспільного буття,
а особливо для освіти і педагогіки.»
Василь Кремень.
Інновації в педагогіці пов’язані із загальними процесам у суспільстві, глобальними проблемами, інтеграцією знань і форм соціального буття. Нині створюється нова педагогіка, характерною ознакою якої є інноваційність – здатність до оновлення, відкритість
новому.
Дичківська І.М. Інноваційні освітні
технології: Навчальний посібник.- к.: Академвидав, 2004.- 352с.
У навчальному посібнику розкрито загальні засади педагогічної інноватики,
сутність і особливості педагогічної технології, інноваційної діяльності педагога.
Навчальний посібник адресований студентам вищих навчальних педагогічних
закладів, педагогам – практикантам.
Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології. Практикум: навчальний
посібник/І.Дичківська. - К.: Видавничий Дім «Слово», 2014.- 448с.
Вивчення основ педагогічної інноватики, інноваційних педагогічних технологій у
дошкільній і початковій освіті є вкрай важливим у професійній підготовці педагога.
Книга для студентів вищих навчальнихзакладів. Також стане у нагоді педагогам дошкільних і загальноосвітніх/
Інноваційні технології навчання у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації:
Навчально- методичний збірник. – К.:Інститут інноваційних технологій, -2008.-213с.
Поняття «інновації» в педагогічному процесі означає введення нового в цілі, зміст, форми
і методи навчання і виховання, в організаціюспільної діяльності викладача і студента.
Це стосується удосконалення організації навчального процесу, оновлення змісту
освіти модульного оцінювання знань студентів, впровадження
активних методів і сучасних інформаційних технологій навчання.
Химинець В. Інноваційна освітня діяльність.- Тернопіль: Мандрівець, 2009.- 360с.
У книзі розглянуто актуальні питання інноваційного розвитку системи освіти,
сутність і особливості інноваційних педагогічних технологій, інноваційної діяльності педагогів.
Значну увагу приділено питанням становлення та змісту нових технологій навчання,
готовності педагогічних працівників до впровадження інноваційних освітніх технологій з урахуванням сучасних пріоретитів освіти.
Химинець В., Кірік М. Інновації в початковій школі. - Тернопіль: Мандрівець, 2009.-312с.
У книзі розглянуто актуальні питання інноваційного розвитку,
сутність і особливості інноваційних педагогічних технологій, інноваційна діяльність вчителів початкової школи..
Для вчителів та керівників початкової школи, методистів, викладачів педагогічних вищих навчальних закладів.
Калуська Л., Отрощенко М. Інновації в довкіллі. Програми, технології, проекти.: Посібник на допомогу дошкільним працівникам. – Тернопіль: Мандрівець,20013.-376с.
Видання презентує інноваційні підходи до організації дошкільної освіти.
У посібнику подано інформацію про авторські програми, технології,
провідні ідеї видатних педагогів минулого і сьогодення, а також методичні поради
щодо їх упровадження та орієнтовні зразки практичної роботи з педагогами, батьками, дітьми.
Шейко Г. Інноваційні методи роботи в початковій школі. – Харків: Ранок, 2008.- 208с.
У поданому посібнику запропоновані розробки уроків з різних предметів,
під час проведення яких використовуються інноваційні методи роботи у початковій школі:
інтерактивні вправи, дискусії.
Акпинар Л. Інтерактивні технології навчання в початковій школі: Навчальний посібник. – К.: Видавничій Дім «Слово», 2014.- 288с.
У посібнику розкрити проблеми формування готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування інтерактивних технологій.
У другому розділі подається практикум з інтерактивних технологій навчання.
Посібник рекомендовано для майбутніх вчителів, викладачів вищих навчальних закладів, вчителів середньої та старшої ланки.
Полат Е.С. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования. – Москва: Академія,2001.-272с.
Предлагаемое пособие знакомит читателя с методом проектов, обучением
в сотрудничестве, а также с широким применением компьютерных
телекоммуникаций, глобальной сети Интенет в практике преподавания.