Среда, 16.07.2025, 16:13
Приветствую Вас Гость | RSS

Бібліотека Жовтоводського педагогічного коледжу

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Інноваційність - важлива ознака

      Інноваційне мислення й інноваційна

діяльність набули надзвичайного значення

 для всіх сфер суспільного буття,

 а особливо для освіти і педагогіки.»

Василь Кремень.

 

     Інновації в педагогіці пов’язані із загальними процесам у суспільстві, глобальними проблемами, інтеграцією знань і форм соціального буття. Нині створюється нова педагогіка, характерною ознакою якої є інноваційність – здатність до оновлення, відкритість

новому.

 

Дичківська І.М. Інноваційні освітні                

       технології: Навчальний посібник.- к.: Академвидав, 2004.- 352с.

              У навчальному посібнику розкрито загальні засади педагогічної інноватики,

        сутність і особливості педагогічної технології, інноваційної діяльності педагога.

               Навчальний посібник адресований студентам вищих навчальних педагогічних

      закладів, педагогам – практикантам.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні    технології. Практикум: навчальний

посібник/І.Дичківська. - К.: Видавничий Дім «Слово», 2014.- 448с.

 Вивчення основ педагогічної інноватики,     інноваційних педагогічних технологій у

дошкільній і початковій освіті є вкрай важливим у професійній підготовці педагога.

Книга для студентів вищих навчальнихзакладів. Також стане у нагоді педагогам дошкільних і загальноосвітніх/

 

 

 

 

 

 

 

 

Інноваційні технології навчання у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації:

Навчально- методичний збірник. – К.:Інститут інноваційних технологій, -2008.-213с.

     Поняття «інновації» в педагогічному процесі означає введення нового в цілі, зміст, форми

і методи навчання і виховання, в організаціюспільної діяльності викладача і студента.

Це  стосується удосконалення організації навчального  процесу, оновлення змісту

освіти модульного оцінювання знань студентів, впровадження

активних методів і сучасних інформаційних технологій навчання.

 

 

 

 

 

 

Химинець В. Інноваційна освітня діяльність.-   Тернопіль: Мандрівець, 2009.- 360с.

     У книзі розглянуто актуальні питання інноваційного розвитку системи освіти,  

     сутність і особливості інноваційних   педагогічних технологій, інноваційної     діяльності педагогів.

Значну увагу приділено питанням становлення та змісту нових технологій навчання,

готовності педагогічних працівників до впровадження інноваційних освітніх технологій з урахуванням сучасних пріоретитів освіти.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Химинець В., Кірік М. Інновації в початковій школі. -  Тернопіль: Мандрівець, 2009.-312с.

      У книзі розглянуто актуальні питання інноваційного розвитку,

сутність і особливості інноваційних педагогічних технологій, інноваційна діяльність вчителів початкової школи..

      Для вчителів  та керівників початкової школи, методистів, викладачів педагогічних вищих навчальних закладів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Калуська Л., Отрощенко М. Інновації в довкіллі. Програми, технології, проекти.: Посібник на допомогу дошкільним працівникам. – Тернопіль: Мандрівець,20013.-376с.

    Видання презентує інноваційні підходи до організації дошкільної освіти.

У посібнику подано інформацію про авторські програми, технології,

провідні ідеї видатних педагогів минулого і сьогодення, а також методичні поради

щодо їх упровадження та орієнтовні зразки практичної роботи з педагогами, батьками, дітьми.

 

 

 

 

 

 

 

 

Шейко Г. Інноваційні методи роботи в     початковій школі. – Харків: Ранок, 2008.- 208с.

             У поданому посібнику  запропоновані розробки уроків з різних предметів,

під час проведення яких використовуються інноваційні методи роботи у початковій школі:

інтерактивні вправи, дискусії.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Акпинар Л. Інтерактивні технології навчання в початковій школі: Навчальний посібник. – К.: Видавничій Дім «Слово», 2014.- 288с.

     У посібнику розкрити проблеми формування готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування інтерактивних технологій.

     У другому розділі подається практикум з інтерактивних технологій навчання.

     Посібник рекомендовано для майбутніх вчителів, викладачів вищих навчальних закладів, вчителів середньої та старшої ланки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Полат Е.С. Новые  педагогические и информационные  технологии в системе образования. – Москва: Академія,2001.-272с.

       Предлагаемое пособие  знакомит читателя с методом проектов, обучением

в сотрудничестве, а также с широким применением компьютерных

телекоммуникаций, глобальной сети Интенет в практике преподавания.

Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Июль 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Корисні посилання

Copyright MyCorp © 2025
Бесплатный хостинг uCoz